• Tămășeu, județul Bihor, România
  • Call Us Today : +40 772 010 499

Termeni și Condiții | Grădina Gabico

1. DEFINIȚII

HENES RICHARD II este societatea care administrează domeniul www.gabico.ro (numit în continuare “SITE”). HENES RICHARD II denumită în continuare SOCIETATE/SOCIETATEA, este o societate comerciala organizată în baza legii romane, cu sediul social în satul TĂMĂȘEU, comuna TĂMĂȘEU, nr. 138, județul Bihor, CUI: 42259451; F5/177/2020, Cont bancar: RO87 BTRL RONC RT05 5179 5201 deschis la BANCA TRANSILVANIA.

SOCIETATE își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum si Termenii și condițiile de utilizare, prețurile și specificățiile produselor, fără nici un fel de notificare prealabilă. De aceea, vă rugăm să vizitați periodic aceasta secțiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.

În cadrul prezentului document, cuvintele la singular includ pluralul, cuvintele la plural includ singularul, cuvintele care denota genul masculin includ femininul și cuvintele care denota genul feminin includ masculinul.

În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

CONȚINUT are urmatoarea definiție:

  • toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • orice informație comunicata prin orice mijloc de către SOCIETATE UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către SOCIETATE într-o anumită perioada;
  • informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care SOCIETATEA are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la SOCIETATE, sau alte date privilegiate ale acesteia.

PRODUSE – orice produs menționat în COMANDA, care urmează a fi furnizat de către SOCIETATE, CLIENTULUI ca urmare a încheierii CONTRACTULUI.

UTILIZATOR – reprezintă persoana fizică care are vârstă peste 18 ani sau juridică care are sau obține acces la CONȚINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către SOCIETATE (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între SOCIETATE și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

CLIENT – persoana fizică sau juridică sau orice entitate juridică care își face un CONT în SITE și efectuează o COMANDA.

COMANDA – reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării SITE-ULUI de către un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite SOCIETĂȚII intenția sa de a achiziționa PRODUSE și SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesând SITE-ul nu reprezintă o COMANDA.

CONTRACT – reprezintă o COMANDĂ confirmată de către SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord să livreze CLIENTULUI PRODUSE, iar CLINETUL este de acord să efectueze plata acestora.

TRANZACȚIE – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui PRODUS și/sau SERVICIU de către SOCIETATE CLIENTULUI, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către SOCIETATE, indiferent de modalitatea de livrare.

NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR și/sau promoțiilor desfășurate de către SOCIETATE într-o anumită perioadă.

UTILIZARE ABUZIVA – reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementarilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SOCIETĂȚII.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile.

CONT – Modalitatea prin care UTILIZATORUL devine membru și poate efectua COMANDA. Acesta devine operabil prin alegerea unei adrese de email și parola la înregistrare.

2. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Toate informațiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea SOCIETĂȚII, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile într-o anumită perioada de timp și în limita stocului disponibil.

Accesul în vederea efectuării unei COMENZI îi este permis oricărui CLIENT/UTILIZATOR.
Pentru motive justificate SOCIETATEA își rezerva dreptul de a restricționa accesul CLIENTULUI/UTILIZATORULUI în vederea efectuării unei COMENZI și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității CLIENTULUI/UTILIZATORULUI pe SITE, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel SOCIETATEA. În oricare dintre aceste cazuri, CLIENTUL/UTILIZATORUL se poate adresa SOCIETĂȚII, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA își derulează operațiunile pe SITE.

SOCIETATEA nu consideră în nici un moment o COMANDA neconfirmată de către SOCIETATE ca având valoarea unui CONTRACT.

Notificarea primită de către CLIENT, imediat dupa efectuarea COMENZII are rol de informare și nu reprezintă confirmarea COMENZII. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, SOCIETATEA își rezervă dreptul de a modifica cantitatea PRODUSE din COMANDA. Dacă modificăm cantitatea de PRODUSE din COMANDA, vom anunța CLIENTUL la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispoziția SOCIETĂȚII la efectuarea COMENZII și vom returna suma achitată.

CONTRACTUL se consideră încheiat între SOCIETATE și CLIENT în momentul primirii de către CLIENT de la SOCIETATE a confirmării.

Documentul și informațiile puse la dispoziție de către SOCIETATE pe SITE vor sta la bază CONTRACTULUI astfel încheiat.

Termenii și condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificări devenind obligatorii și cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII/CLIENTII.

3. CUM PUTEȚI COMANDA

1. Alegeți produsele dorite din meniul afișat pe stânga.

2. Adăugați produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului: ADAUGĂ ÎN COȘ.

Puteți adăuga în coș mai multe produse diferite.

3. Verificați conținutul coșului de cumpărături.
4. Dacă doriți continuarea cumpărăturilor, selectați butonul: CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE.

5. Dacă doriți finalizarea cumpărăturilor, selectați butonul: VEZI COȘUL.

6. Dacă nu aveți cont creat la noi, completați formularul: CONTUL MEU, mai apoi ÎNREGISTRARE.

7. Pentru utilizatori înregistrați, trebuie să vă autentificați.
8. Dacă beneficiați de un cod de reducere, aceasta trebuie întrodusă în căsuța: cod reducere, apoi selectați butonul: activare cod.

9. Selectați adresa de livrare.

10. Dacă adresa de livrare diferă de adresa din formularul de înregistrare cont, selectați butonul: LIVREZI LA O ALTĂ ADRESĂ și completați adresa unde doriți livrarea comenzii.

11. Alegeți modalitatea de plată.

12. Verificați datele de facturare. Puteți modifica datele prin selectarea butonului: ACTUALIZARE DATE.

13. În căsuța pentru mențiuni speciale, rog întroduceți data la care doriți să primiți coletul.

Pentru finalizarea comenzii, selectați butonul: PLASEAZĂ COMANDĂ.

14. Se va afișa un mesaj privind confirmarea comenzii dumneavoastră.

15. Încheierea contractului: Odata cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul www.gabico.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de societate – administrator site, respectiv prin telefon sau email. Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător. REZERVAREA produselor se garantează numai în condițiile stipulate în CONTRACT/COMANDĂ.

16. Toate prețurile aferente PRODUSELOR prezentate pe SITE sunt exprimate în lei (RON). Prețurile sunt finale, firma este neplătior de TVA.

17. Prețurile prezentate pe SITE nu include cheltuielile de transport.

18. În cazul plăților online SOCIETATEA nu este/nu poate fi făcut responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către CLIENT, încluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai CLIENTUL.

19. Prețul poate fi modificat de către SOCIETATE, în orice moment, fără preaviz.

20. SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate sa nu fie cel real. În aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra prețului corect.

4. MODALITATEA DE PLATĂ

Cumpărătorul ia la cunoștință că prețurile practicate de vânzător se pot modifica de acesta în funcție de evoluția prețurilor pe piață mondială. Cumpărătorul cunoaște și este de acord să suporte și eventualele diferențe de curs valutar. În cazul în care elementele care compun Prețul Contractului se modifica prin act normativ, sau o nouă taxa sau alte costuri, inclusiv diferențe de curs valutar, sunt introduse în sarcina Vânzătorului, pe care Vânzătorul trebuie să le achite în legătura cu prestarea serviciilor, Prețul Contractului se modifică automat în mod corespunzător.

Plata în numerar

Plata cu numerar se face în lei, integral, la primirea coletului de la curier sau la ridicarea produselor de la sediul nostru. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea. Pentru plata în numerar, nu se percepe taxă de ramburs.

Ordin de plată

Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de HENES RICHARD II, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății, în contul de mai jos:

Nume firma: HENES RICHARD II

Cont lei: RO87 BTRL RONC RT05 5179 5201deschis la BANCA TRANSILVANIA

Cod unic inregistrare: 42259451, F5/177/2020

5. CONDIȚII DE LIVRARE

Produsele comandate se livrează pe teritoriul României prin FAN COURIER și/sau CARGUS, utilizând modalitatea și termenul de livrare ales de dumneavoastră, la efectuarea comenzii. Contravaloarea transportului nu este inclus în preț. Zilele pentru expedierea coletelor de la sediul SOCIETĂȚII sunt: luni, marți, miercuri și joi. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR

Riscurile se transmit de la Cumpărător la Vânzător la momentul si locul livrării, (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de către Curier).

Dreptul de proprietate asupra produselor livrate se transmite de la Vânzător la Cumpărător la momentul plății Facturilor fiscale corespunzatore.

7. DREPTUL DE RETRAGERE

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.

8. PUBLICITATE

NEWSLETTERELE SOCIETĂȚII sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de SOCIETATE. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.

În momentul în care, CLIENTUL își crează un CONT pe SITE, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Opțiunea cu privire la acordul exprimat de către CLIENT, poate fi modificată în orice moment.

Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor de către CLIENT sau UTILIZATOR se poate face în orice moment folosind legătura special destinată din cadrul oricărui NEWSLETTER.

Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.

9. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

SOCIETATEA poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.

SOCIETATEA va fi întotdeauna responsabil față de CLIENT pentru toate obligațiile contractuale.

10. INFORMAȚII LEGALE

10.1. RĂSPUNDEREA SOCIETĂȚII

SOCIETATEA nu poate fi responsabilă pentru daune de orice fel, pe care CLIENTUL sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către SOCIETATE a oricărei din obligațiile sale conform COMENZII și pentru daune care rezultă din utilizarea PRODUSELOR după livrare și în special pentru pierderea acestora.

10.2. FORȚA MAJORĂ

Prin forța majoră se întelege un eveniment exterior, neprevăzut, inevitabil, imprevizibil și de neînlăturat, cum ar fi: conflicte de muncă prelungite, incendii, calamități naturale, însurecția, stare de război, cutremure, inundații, “factum principis” și orice asemenea acte prevăzute de lege și care sunt de natura a pune una din părți în imposibilitatea indeplinirii obligațiilor asumate.

Înainte de a invoca forţa majoră, oricare din părţile contractante are obligaţia de a încerca continuarea obligaţiilor contractuale atât cât va fi posibil dar şi cu condiţia de a se menţine în prevederile contractului.

Partea care invoca forța majoră are obligația sa o aducă la cunoștință celeilalte părti, în scris, în maximum 5 (cinci) zile de la apartiție, iar dovada forței majore certificate de Camera de Comerț și Industrie a României se va comunica în maximum 15 (cincisprezece) zile de la apariție.

Forța majoră, așa cum este definită de lege, ivita după încheierea contractului, care impiedică sau întărzie total/parțial executarea contractului exonerează de răspundere partea care nu și-a putut îndeplini obligațiile din aceasta cauza pentru perioada în care aceasta îndeplinire este impiedicată sau întârziată, conform art. 1351 Noul cod civil.

Prin “Factum principis” se înțelege acel act al autorității competente (intervenit după încheierea contractului) care prin promulgarea unei legi sau a altui act normativ, pune una din părți în imposibilitatea îndeplinirii obligațiilor asumate.

Neglijența prepușilor, nerespectarea condițiilor de utilizare, faptele terților și necunoașterea legii nu sunt evenimente generate de forță majoră și nu pot fi invocate de către nici una dintre părți.

Pe perioada forței majore și limitat la obligațiile/părțile de obligații afectate, efectele contractului se suspenda.

Partea care învoca forța majoră are obligația să aducă la cunostință celeilate părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 (cincisprezece) zile de la încetare. Dacă aceste împrejurări de forță majoră și consecințele lor dureaza mai mult de 30 (treizeci) de zile, fiecarte parte poate renunța la executarea contractului în continuare, contractul putând fi reziliat de plin drept. In acest caz nici una din părți nu are dreptul de a pretinde despăgubiri de la celălaltă parte, dar ele au îndatorirea îndeplinirii obligațiilor devenite scadențe anterior apariției cazului de forță majoră.

Prevederile prezentului capitol nu se aplică daca partea care invoca forță majoră era în întârziere.

10.3. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între SOCIETATE și CLIENT se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care părțile nu ajung la o soluție amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desfiinţarea lui va fi dedus spre soluționare Instanțele judecătorești competențe din județul Bihor.

Limba română este limba încheierii, interpretării, realizării caii amiabile și a tuturor actelor efectuate în executarea prezentului contract.

Prezentul contract se supune legislației în vigoare în Romania.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, SOCIETATEA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENȚII săi.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

Prin citirea Condițiile de Utilizare ale prezentului SITE ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date.

Prin înscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI și completarea datelor personale în formularele de înscriere, UITLIZATORII/CLIENȚII declară ca sunt de acord că toate datele lor personale să fie incluse în baza de date a SOCIETĂȚII și își dau acordul expres și neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

  • activități de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea SOCIETĂȚII și a terților cu care SOCIETATEA are relații de orice natura);
  • participarea la concursuri, promoții;
  • transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în site, administrare, etc);
  • statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și imaginii SITE-ului și pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promoții, funcționalități si servicii noi;
  • pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
  • cercetări de piață;

SOCIETATEA nu va dezvălui nici un fel de informație despre UTILIZATORII/CLIENȚII SITE-ului sau fără a primi mai întai consimțământul expres al acestora în aceasta privință. În același timp însă, poate dezvălui informații și date cu caracter personal atunci când acest lucru este prevăzut expres prin lege.

Informațiile CLIENTULUI cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENȚII beneficiază de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art. 14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aceștia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care va privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa.

Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate pe adresa sus menționată a SOCIETĂȚII, UTILIZATORII/CLIENȚII își pot exercita, în mod gratuit, urmatoarele drepturi:

– o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
– să intervină asupra datelor transmise;
– să se opună prelucrării datelor pentru motive intemeiate și legitime legate de situația lor particulară.

Orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de poliție, justiție, securitate socială). Prin urmare, aceasta mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct.